
FEWM.01.06-IZ.00-001/25 E-usługi publiczne
Szczegóły naboru
DLA KOGO
- samorząd
- organizacja pozarządowa
NA CO
- Tworzenie i rozwój e-usług publicznych A2B, A2C oraz usług wewnątrzadministracyjnych A2A, platform e-usług, dofinansowanie niezbędnej infrastruktury i rozwiązań cyfrowych w celu tworzenia nowych usług, zwiększenia jakości i dostępności usług publicznych oraz upowszechnienie ich wykorzystania (w tym usług e-administracji).
- Nowe technologie w budowaniu innowacyjnych e-usług/produktów cyfrowych dla oferty turystycznej i kulturowej. Przykładowe zakresy projektów to m.in.: wirtualne spacery po wystawach muzealnych, aplikacje przeznaczone na urządzenia mobilne dla zwiedzających muzea czy tworzenie e-pakietów
w celu kompleksowego wyszukiwania, zakupu czy rezerwacji usług/produktów cyfrowych; - Udostępnianie informacji sektora publicznego (ISP) poprzez budowę, rozwój, integrację zwiększenie dostępności baz danych, zasobów cyfrowych o wysokim potencjale ich szerokiego wykorzystania w tym biznesowych przestrzeni cyfrowych (zasoby naukowe, kulturowe i administracji), tworzenie aplikacji w oparciu o udostępnione cyfrowo ISP.
- Rozwój infrastruktury danych przestrzennych.
- Cyberbezpieczeństwo – projekty wzmacniające bezpieczeństwo świadczenia e-usług lub systemów informatycznych poprzez inwestycje w systemy o zasięgu regionalnym lub lokalnym wyłącznie jako element wskazanych wyżej typów projektów.
Uzupełniająco, jako element powyższych typów projektów, dopuszcza się wsparcie podnoszenia kompetencji niezbędnych dla prawidłowego wdrożenia nowych i wykorzystania istniejących e-usług oraz podniesienia kompetencji w zakresie cyberbezpieczeństwa.
Uzupełniającym elementem projektu może być wsparcie w zakresie rozwijania i wprowadzania systemów monitorowania i zarzadzania energią w budynkach należących do Wnioskodawcy.
Schemat A
Jak się ubiegać
Procedura składania wniosków opisana w § 7 Regulaminu wyboru projektów
JAK SKŁADAĆ WNIOSEK?
Z nimi skonsultujesz wniosek
Informacji dla Wnioskodawców ubiegających się o dofinansowanie projektu udzielają pracownicy Biura Projektów Cyfryzacja departamentu EFRR.
Informacje można uzyskać pod numerami telefonów: 89 52 19 385, 89 52 19 652, 89 52 19 683 , 89 52 19 621, 89 52 19 623, 89 52 19 381 lub drogą elektroniczną, e-mail: nabory.cyfryzacja@warmia.mazury.pl.
Informacji udzielają też pracownicy Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich
Przydatne wskazówki
Zobacz Wykaz pojęć i definicji programu Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur.
Regulamin Komisji Oceny Projektów
Szczegółowy Opis Priorytetów Programu Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur
Dokumenty
-
Data obowiązywania od 22.09.2025 | pdf (918 kB)
-
Data obowiązywania od 22.09.2025 | zip (11 mB)
-
Data obowiązywania od 22.09.2025 | pdf (264 kB)
-
Data obowiązywania od 22.09.2025 | pdf (216 kB)
Finanse
Termin naboru
start
17.11.2025 00:00koniec
04.12.2025 do końca dniaWyniki
II kwartał 2026 r.Z nimi skonsultujesz wniosek
Informacji dla Wnioskodawców ubiegających się o dofinansowanie projektu udzielają pracownicy Biura Projektów Cyfryzacja departamentu EFRR.
Informacje można uzyskać pod numerami telefonów: 89 52 19 385, 89 52 19 652, 89 52 19 683 , 89 52 19 621, 89 52 19 623, 89 52 19 381 lub drogą elektroniczną, e-mail: nabory.cyfryzacja@warmia.mazury.pl.
Informacji udzielają też pracownicy Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich