Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony https://rpo.warmia.mazury.pl.
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu [niezgodności i wyłączeń] wymienionych poniżej.
Niedostępne treści
Niezgodność z załącznikiem
- Informacje i filmy, w postaci załączników, które zostały opublikowane przed 2018-09-23 i/lub nie są wykorzystywane do realizacji bieżących zadań.
Przygotowanie deklaracji dostępności
- Data sporządzenia deklaracji:
- Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2 (docx, 0,12MB).
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Sebastian Jędruszczak - mejlowo s.jedruszczak@warmia.mazury.pl lub telefonicznie (89) 52 19 620.
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:
- Piotr Burczyk – dyrektor Departamentu Koordynacji Promocji,
- Adres: 10-447 Olsztyn, ul. Głowackiego 17
- mejl: biuropromocji@warmia.mazury.pl.
Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.
Pozostałe informacje
Dostępność architektoniczna
Budynek zlokalizowany przy ul. Emilii Plater 1 w Olsztynie:- dwa wejścia do budynku:
- od strony ul. Emilii Plater (schody),
- od ul. Kościuszki,
- dwie windy osobowe – wejście od strony ul. E. Plater i od ul. Kościuszki,
- dwa dźwigi platformowe pochyłowe,
- szerokość korytarzy umożliwia poruszanie się osób na wózkach inwalidzkich,
- toaleta przystosowana dla osób niepełnosprawnych – parter od strony ul. Kościuszki – dostępność windą z poziomu przyziemia,
- miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych:
- jedno miejsce od strony ul. Emilii. Plater,
- jedno miejsce od strony ul. Kościuszki,
- informacja w budynku:
- numery pięter w druku powiększonym przy windzie – od strony ul. Kościuszki,
- informacja głosowa w windzie – od strony ul. E. Plater.
Dostępność komunikacyjno-informacyjna
W Departamencie nie ma możliwości bezpośredniego skorzystania z usług tłumacza języka migowego. Żaden z pracowników nie jest przeszkolony w tym zakresie.