Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej ogłasza nabór w ramach działania FEWM.09.08 Usługi społeczne na rzecz rodzin i osób w kryzysie bezdomności – ZIT

FEWM.09.08-IZ.00-001/25 Usługi społeczne na rzecz rodzin i osób w kryzysie bezdomności – ZIT

Szczegóły naboru

DLA KOGO

  • samorząd
  • organizacja pozarządowa
  • jednostki organizacyjne samorządu

NA CO

Integracja i zwiększenie dostępności oraz jakości usług społecznych kierowanych do osób lub rodzin najbardziej potrzebujących pomocy, będących w szczególnie trudnej sytuacji życiowej oraz z największymi deficytami w zakresie kompetencji społecznych, w tym do dzieci i młodzieży.

 Zakres wsparcia obejmuje w szczególności:

a) usługi dla rodzin, dzieci i młodzieży, w tym:

  • wsparcie rodzin w niwelowaniu ich deficytów, w tym w rozwiązywaniu problemów opiekuńczo-wychowawczych oraz wzmacnianie środowiskowych form wsparcia rodzin przeżywających trudności w wypełnianiu funkcji opiekuńczo-wychowawczych,
  • usługi dla dzieci i młodzieży wymagającej wsparcia, przebywających w rodzinach, jak również w różnego rodzaju instytucjach całodobowych (np. w ośrodkach wychowawczych),
  • wspieranie działań w zakresie wzmacniania więzi i integracji rodzin, w tym promujących ideę wolontariatu; 

b) usługi interwencji kryzysowej;

c) usługi w zakresie przeciwdziałania przemocy, w tym przemocy domowej oraz w zakresie kompleksowej pomocy dzieciom pokrzywdzonym przestępstwem (i ich rodzinom); 

d) usługi dla osób w kryzysie bezdomności, z uwzględnieniem lokalnej specyfiki zjawiska;

e) inne działania wspierające proces deinstytucjonalizacji usług.

Katalog jest otwarty, co oznacza, że dobór działań następuje w zależności od zdiagnozowanych przez beneficjenta problemów i potrzeb grup docelowych w świadczeniu usług społecznych na obszarze realizacji projektu. 

NABÓR KONKURENCYJNY

Jak się ubiegać

Procedura składania wniosków opisana jest w rozdziale 1, pkt 1.4 Regulaminu wyboru projektów.

JAK SKŁADAĆ WNIOSEK?

Online

Z nimi skonsultujesz wniosek

Informacji udzielają pracownicy Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich

Źródłem informacji dla Wnioskodawców oprócz informacji udzielanych przez PIFE w kwestiach szczegółowych warunków naboru są interpretacje Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej, wydawane przez pracowników merytorycznych za pośrednictwem adresów e-mail PIFE:

W przypadku pytań merytorycznych związanych z naborem prosimy o kontakt na adres email: naboryrops@warmia.mazury.pl lub pod nr telefonu: 89 521 95 13 od poniedziałku do czwartku w godz. 10.00-12.00.

PAMIĘTAJ! Jesteśmy dla Ciebie. Jednak nie zawsze będziemy mogli udzielić Ci wyczerpującej odpowiedzi. Czasem pytania o konkretne zapisy, czy zastosowane w danym projekcie rozwiązania, mogą wiązać się z nierównym traktowaniem innych.

Ponadto informujemy, iż istnieje możliwość zgłoszenia problemów technicznych bezpośrednio w systemie  SOWA EFS (całodobowo) w zakładce „Wsparcie techniczne”.

Przydatne wskazówki

Wykaz pojęć i definicji programu Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur

Wytyczne i rozporządzenia

Szczegółowy Opis Priorytetów programu Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur

Dokumenty

Finanse

DOFINANSOWANIE
do 95%
MAKS. KWOTA
10 500 000 PLN

Termin naboru

start

21.03.2025 00:00

koniec

05.05.2025 do końca dnia

Wyniki

III kwartał 2025 rok

Z nimi skonsultujesz wniosek

Informacji udzielają pracownicy Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich

Źródłem informacji dla Wnioskodawców oprócz informacji udzielanych przez PIFE w kwestiach szczegółowych warunków naboru są interpretacje Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej, wydawane przez pracowników merytorycznych za pośrednictwem adresów e-mail PIFE:

W przypadku pytań merytorycznych związanych z naborem prosimy o kontakt na adres email: naboryrops@warmia.mazury.pl lub pod nr telefonu: 89 521 95 13 od poniedziałku do czwartku w godz. 10.00-12.00.

PAMIĘTAJ! Jesteśmy dla Ciebie. Jednak nie zawsze będziemy mogli udzielić Ci wyczerpującej odpowiedzi. Czasem pytania o konkretne zapisy, czy zastosowane w danym projekcie rozwiązania, mogą wiązać się z nierównym traktowaniem innych.

Ponadto informujemy, iż istnieje możliwość zgłoszenia problemów technicznych bezpośrednio w systemie  SOWA EFS (całodobowo) w zakładce „Wsparcie techniczne”.