Departament Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
ogłasza nabór w ramach działania FEWM.01.06 E-usługi publiczne
FEWM.01.06-IZ.00-001/23 E-usługi publiczne
Szczegóły naboru
DLA KOGO
- samorząd
- organizacja pozarządowa
NA CO
Schemat A
- Tworzenie i rozwój e-usług publicznych A2B, A2C oraz usług wewnątrzadministracyjnych A2A, platform e-usług, dofinansowanie niezbędnej infrastruktury i rozwiązań cyfrowych w celu tworzenia nowych usług, zwiększenia jakości i dostępności usług publicznych oraz upowszechnienie ich wykorzystania (w tym usług e-administracji).
- Nowe technologie w budowaniu innowacyjnych e-usług/produktów cyfrowych dla oferty turystycznej i kulturowej.
Przykładowe zakresy projektów to m.in.: wirtualne spacery po wystawach muzealnych, aplikacje przeznaczone na urządzenia mobilne dla zwiedzających muzea czy tworzenie e-pakietów w celu kompleksowego wyszukiwania, zakupu czy rezerwacji usług/produktów cyfrowych. - Udostępnianie informacji sektora publicznego (ISP) poprzez budowę, rozwój, integrację zwiększenie dostępności baz danych, zasobów cyfrowych
o wysokim potencjale ich szerokiego wykorzystania w tym biznesowych przestrzeni cyfrowych (zasoby naukowe, kulturowe i administracji), tworzenie aplikacji w oparciu o udostępnione cyfrowo ISP. - Rozwój infrastruktury danych przestrzennych.
- Cyberbezpieczeństwo – projekty wzmacniające bezpieczeństwo świadczenia e-usług lub systemów informatycznych poprzez inwestycje w systemy
o zasięgu regionalnym lub lokalnym wyłącznie jako element wskazanych wyżej typów projektów.
Uzupełniająco, jako element powyższych typów projektów, dopuszcza się wsparcie podnoszenia kompetencji niezbędnych dla prawidłowego wdrożenia nowych i wykorzystania istniejących e-usług oraz podniesienia kompetencji w zakresie cyberbezpieczeństwa.
Uzupełniającym elementem projektu może być wsparcie w zakresie rozwijania i wprowadzania systemów monitorowania i zarzadzania energią w budynkach należących do Wnioskodawcy.
NABÓR KONKURENCYJNY
Jak się ubiegać
Procedura składania wniosków opisana jest w §7 Regulaminu wyboru projektów.
JAK SKŁADAĆ WNIOSEK?
Online
Poprzez system WOD 2021 (dodatkowa instrukcja użycia znajduje się tutaj)
Z nimi skonsultujesz wniosek
- Informacji nt. naboru udzielają pracownicy Biura Projektów Cyfryzacja departamnetu EFRR, tel. 89 52 19 385, 89 52 19 652, 89 52 19 621, 89 52 19 623 lub e-mail nabory.cyfryzacja@warmia.mazury.pl
- Informacji udzielają również pracownicy Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich
Przydatne wskazówki
Zobacz Wykaz pojęć i definicji programu Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur.
Dokumenty
-
Data obowiązywania od 16.07.2024 | pdf (441 kB) | Poprzednie wersje dokumentu
-
Data obowiązywania od 04.06.2024 | zip (7,30 mB) | Poprzednie wersje dokumentu
-
Data obowiązywania od 16.07.2024 | pdf (263 kB) | Poprzednie wersje dokumentu
Wyniki
Lista ocenionych wniosków
Załączniki
-
Data obowiązywania od 30.07.2024 | pdf (286 kB)
-
Data obowiązywania od 30.07.2024 | pdf (210 kB)
Finanse
DOFINANSOWANIE
do 85%
MAKS. KWOTA
97 000 000 PLN
Termin naboru
start
05.12.2023 00:00koniec
22.12.2023 do końca dniaWyniki
III kwartał 2024 r.Z nimi skonsultujesz wniosek
- Informacji nt. naboru udzielają pracownicy Biura Projektów Cyfryzacja departamnetu EFRR, tel. 89 52 19 385, 89 52 19 652, 89 52 19 621, 89 52 19 623 lub e-mail nabory.cyfryzacja@warmia.mazury.pl
- Informacji udzielają również pracownicy Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich