Zapraszamy na bezpłatne webinarium Działanie FEWM.05.02 Infrastruktura Edukacyjna ZIT – schemat B: Infrastruktura ZIT Ełk w ramach programu Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur 2021–2027.

Podczas webinarium omówione zostaną główne założenia naboru nr FEWM.05.02-IZ.00-002/25 na inwestycje w infrastrukturę i wyposażenie placówek oświatowych (edukacja przedszkolna, podstawowa, ponadpodstawowa) w celu zwiększenia jej dostępności dla osób ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (SPE).

Na spotkanie zapraszamy przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego, przedszkoli i innych form wychowania przedszkolnego, szkół i innych placówki systemu oświaty. O wsparcie mogą ubiegać się podmioty (w charakterze wnioskodawcy, jak i partnera) z ZIT MOF Ełku tj. gmina miejska: Ełk, gmina wiejska: Ełk, powiat Ełcki oraz ich jednostki organizacyjne.

Termin: 16 czerwca 2025 r. godz. 10:00–11:30
Miejsce: Platforma on-line.

Warunkiem uczestnictwa:

  •  wypełnienie formularza zgłoszeniowego do 13.06.2025 r., do godziny 12:00.
  •  potwierdzenie mejlowe zakwalifikowania się na spotkanie wraz z linkiem do spotkania przesłane zostaną przez organizatorów na adres wskazany w formularzu zgłoszeniowym po zakończeniu rekrutacji, najpóźniej w dniu spotkania.

Liczba miejsc ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.
W przypadku zgłoszeń dokonanych przez osoby z niepełnosprawnością prosimy o podanie zakresu koniecznych udogodnień, które ewentualnie moglibyśmy zapewnić.
Udział w spotkaniu jest bezpłatny, jednak ponosimy koszty jego organizacji, nawet za zgłoszone, a niewykorzystane miejsca. Dlatego prosimy o poinformowanie o nieobecności na spotkaniu, pomimo wcześniejszej rejestracji i potwierdzenia uczestnictwa. Ta zasada przyczyni się do wydatkowania środków publicznych w sposób celowy i oszczędny.

Więcej informacji:

Główny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Olsztynie
tel.: 89 512 54 82, 89 512 54 83, 89 512 54 84, 89 512 54 85, 89 512 54 86, 89 512 54 89
e-mail: pife.olsztyn@warmia.mazury.pl

Agenda

  • Data obowiązywania od 29.05.2025 | pdf (244 kB)