FAQ – najczęściej zadawane pytania, związane z wypełnianiem obowiązków informacyjno-promocyjnych
Inne
|
Pytanie 3: Planujemy nagranie reklamy radiowej o poszukiwaniu kandydatów do pełnienia roli rodziny zastępczej. Czy na końcu lektor winien dodać, że jest to działanie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej?
Odpowiedź 3: Tak. Audycja dofinansowana przez Unię Europejską. (12.05.2025)
Pytanie 2: Czy tworząc ulotki dotyczące projektu, trzeba wykorzystywać wizualizację tj. kolorystykę, czcionki, schematy dostępne w Księdze tożsamości wizualnej marki FE, czy można je stworzyć wg własnego pomysłu i kolorystyki.
Odpowiedź 2: Beneficjent, tworząc ulotkę lub inne materiały informacyjne, musi zamieścić na nich tylko logotypy. To jest jedyny obowiązek graficzny, jaki musi spełnić.
Pytanie 1: Czy spełnienie obowiązków informacyjno-promocyjnych spoczywa także na partnerze czy tylko na beneficjencie?
Odpowiedź 1: Spełnienie obowiązków informacyjno-promocyjnych spoczywa na beneficjencie. Jako beneficjent, który realizuje projekt z Funduszy Europejskich, masz obowiązek informowania opinii publicznej, uczestników i odbiorców ostatecznych projektu o uzyskanym dofinansowaniu. Beneficjent odpowiada przed Instytucją Zarządzającą za spełnienie obowiązków informacyjno-promocyjnych, jednakże w ramach umowy partnerskiej z partnerami projektu może scedować spełnienie określonych zadań w temacie komunikacji.